Fw: Jakou distribuci Linuxu pro firewall a asi squid ?

Elektro Mosev - admin admin na elektromosev.cz
Pátek Listopad 29 07:21:34 CET 2002

 No to já právě nečekám ani trochu point click konfiguraci :-)
 Potřebuju něco co bude nenáročný, naisntalit Suse ze všech 8 CD umí kdekdo
 :-) (to už mám za sebou :-)) Spolehám na to že squid apod. co potřebuju
 obsahuje dokumentaci, ostatně co jsem (pokusně) konfiguroval tady apache
tak
 mi přijde jeho conf vcelku dost popsaný u těch věcí co potřebuju je to
 obdobně řešeno ne ?

 Fibi

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.423 / Virová báze: 238 - datum vydání: 26.11.2002