TV karta

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na s3group.com
Pátek Listopad 29 12:00:50 CET 2002

Podivejte se na abclinuxu.cz, tam jsou karty, ktere nekdo rozchodil pod
Linuxem.

Ja osobne jsem si tento tyden hral se 4 roky starou Hauppauge WinTV a
chodi bez problemu - jeste vyzkousim lirc.

Jenom kvuli ceskemu zvuku jsem musel dat k
"modprobe msp3400 amsound=1" - on ten modul je asi nejaky hodne magicky,
treba v XAWTV nevim, jak primo specifikovat kmitocet zvukove podnosne,
sam autor mi odpovedel, ze si to msp3400 dela "nejakym zpusobem samo"
coz mi prijde jako zvrhlost...

Ale ten leadtek je dobra volba, rekl bych. Neco takoveho tam v zaznamech
na abclinuxu bylo.

Vasek