HW - zvukovka - HDR

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 29 13:01:45 CET 2002

| Odesílatel: Petr Vaněk <petr.vanek na ika.cz>
|
| bzzzz - spatne. mam utrzene konektory :)

Nikoli, konektory tomu nevadi. Najdete si misto, kde mate vhodny signal,
vetsinou je to seriovy format pro DSP procesory, ktere naprosta vetsina
AD/DA prevodniku zvlada. Ten vyvedete ven z kejzu a privedete do stinene
krabicky (treba pres opticke oddeleni), kde mate AD/DA prevodniky a
konektory ven.

Kdysi jsem prisel k prevodnikum AD1852J a AD1892J (schvalne se podivejte co
je to za delo).

Pokud vam vadi jen ty utrzene konektory, tak staci na desce najit misto,
kam jsou pripajeny, a odtud si vyvest stinenym kablikem na kabelove
konektory (samice).

A jestli se chcete te zvukovky zbavit, muzete mi ji poslat, ja uz s ni neco
provedu, nebo ji "zrecykluji" do podoby nejakeho jineho zarizeni ;-))

JL.