Fw: Fw: Jakou distribuci Linuxu pro firewall a asi squid ?

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Listopad 29 12:20:54 CET 2002

On Fri, Nov 29, 2002 at 07:22:03AM +0100, Elektro Mosev - admin wrote:
>  Díky za radu, to všechno je mi jasné, proto zatím nebude jen Linux firewall
>  právě kvůli fázi než se do toho trochu dostanu, ale bude z něj jen jakási
>  přední brána, za ní bude ještě jeden počítač s WinRoutem kterej už trochu
>  ovládám.
>  Jinak ll.cz znám, už jsem tam pár věcí našel.

Co se dokumentace k firewallu týká, doporučuji nespoléhat se na různé
poloautomatické udělátory a jít přímo ke zdroji. Tedy sekce "Documentation"
na netfilter.samba.org, nejlepší je asi začít s "Packet Filtering HOWTO".
Myslím, že je tam i v češtině, je k tomu ale samozřejmě potřeba vědět
něco o sítích a TCP/IP.

                                                         Michal Kubeček