Dosemu, FoxPro, samba

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pátek Listopad 29 12:40:27 CET 2002

Potvrzuji

> Mam doplnujici otazku (mozna me to totiz ceka):
> je dosemu (+foxka) realne pouzitelne v situaci, ze tam NENI samba
> a "na disk" se chodi vyhradne pres dosemu, ovsem z vice seanci, tj.
> vice uzivatelu ?
>
> ivo

Ano, tohle mi chodilo docela bez potizi, jen jsem mel problemy s tim, aby
dosemu pro kazdeho uzivatele pouzilo jiny image disku, a pripravte se na
problemy s vykonem. Nekolik pustenych dosemu dokaze pekne prohnat procesor.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners