Samba a MySql

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pátek Listopad 29 14:55:30 CET 2002

> A kde jste ji tam videl. Ja tu sice nemam nejnovejsi cvs verzi, ale kdyz
> grepuju tu mesi starou na mysql, tak nic nenachazim. Mam tu jen ctyri
> backendy, smbpasswd, nisplus, tdb a ldap, o mysql ani tuk.

Mozna si nerozumime, ja netvrdim, ze je to backend. Jen jsem pri
./configure --help nasel:

  --disable-mysqltest       Do not try to compile and run a test MYSQL program
  --with-mysql-prefix=PFX   Prefix where MYSQL is installed (optional)
  --with-mysql-exec-prefix=PFX Exec prefix where MYSQL is installed (optional)

Nedal jsem --disable-mysqltest a configure se snazilo najit MySQL. Nenaslo
a nerusene pokracovalo dale i s kompilaci ...

Nevim, zda je to v 3.0aplha20, ale minuly tyden to bylo v CVS.

Nikde jsem o tom nenasel zadnou zminku (moc jsem zase nehledal) a tak jsem
si rikal, ze mi to tu nekdo treba prozradi ;o)

Luf