Prerozdeleni disku - parted?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Listopad 29 22:46:47 CET 2002

Dne pá 29. listopad 2002 20:12 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> potrebuju prerozdelit disk a nechci disk formatovat. Jednou jsem pouzil
> parted, disk jsem rozdelil, ale po rebootu jsem uz nenabootoval, nevim,
> cim to mohlo byt, ale nechci, aby se to opakovalo. Anglictinu bohuzel
> neovladam, a tak se obracim na konferenci, zda mi nekdo poradite.
>

> Mockrat dekuji..

Vytvoř si startovací disketu.
Měl jsi tam LILO ?
Problém určitě byl v tom že lilo si pamatuje kde má jádro a pokud jádro
přesuneme a nespustíme lilo znovu tak v zaváděči zustane špatný odkaz na
místo kde již jádro není. To stejné je jak se mění oddíly a pod....

Takže disketa je jistota. Jinak po přesunu a pod provést lilo.