Pridani database v MySQL

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Sobota Listopad 30 10:23:38 CET 2002

Prihlasit se jako root do linuxu a spustit mysql asi takhle:
mysql -u root
Defaultne byva prazdne heslo. Pokud jste to heslo menil, tak to bude tusim
takhle:
mysql -u root -pheslo
Ano, za tim -p neni mezera. Aspon, pokud si pamatuju, tak takhle to na RH
byvalo. :-)
Vyzkousejte, kdyz to nepomuze, tak se zkusim podivat do moudrych zdroju.

TNX