Zmena IP adresy bez wokynek

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 1 08:33:38 CEST 2002

> Instalace KDE predpoklada instalaci X-Window; oboji obsahuje
> suid binarky,
> ktere _vzdy_ zvysuji riziko kompromitace systemu.

Hmm, to je bohuzel to vecne "Proti", ktere jsem doufal, ze neuslysim. :-)
Bohuzel asi nemam na vyber.
Mate nekdo jeste nejake doporuceni, co by NEmelo byt na stroji, kde bezi FW?
Ja videl dva naprosto rozdilne pristupy. Jeden, ktery se nelibil ani me, kdy
na firewallu byla takova spousta "kravin" - samba, apache, mysql, postgress,
wu-ftpd, wu-imap.
Pak jsem zase videl, kdy clovek odstranoval i demona pro pouziti mysi na
consoli. Byl to paranoik nebo je to skutecne az tak kriticke?

 Mam temte
> tuseni, ze tam
> KDE chcete JEN kvuli tomu, abyste to mohl nastavovat v
> grafickem prostredi a

Predpokladal jsem, ze vyse uvedeneho je to jasne. :-)