jak na emulaci scsi

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 1 11:22:21 CEST 2002

Po rebootu nejprve zavedte ide-scsi a zajistete (predanim parametru,
bude-li to nutne), aby se povesil JEN na tu ide-vypalovacku. Pak mate v
systemu 2 scsi zarizeni (obe vypalovacky, jedna SCSI od prirody, druha od
ide-scsi) a dale nekolik IDE zarizeni (DVD a pevne disky).

Pokud se tohle povede, tak je vse v pohode a neni treba se o nic starat.
Pri prvnim pristupu k DVD se na ni povesi ide-cd (ano, musite ho mit jako
modul, nebo se vam muze stat, ze zustane viset na te ide vypalovacce a vy
ji pak budete moct pouzivat jen na cteni). Se scsi vypalovackou budou
pracovat moduly scsi_cdrom (cteni) a sg (vypalovani).

-- Honza Houstek