Samba jako primarni radic domeny WIN

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Říjen 1 12:13:32 CEST 2002

> Bezne pouzivam Sambu jako fileserver, ale vzdy jen v pracovni skupine.
> Zkusil jsem ji nakonfigurovat, aby pracovala jako radic
> domeny, ale stanice
> s W2k mi hlasi, neexistujici jmeno nebo heslo (samozrejme existuje).
> Nastaveni mam presne dle ceskeho prekladu knihy Samba.
> stanice i server pri
> prihlasovani do domeny 2 vteriny pracuji (toci se i disky) a
> pak stanice
> nahlasi onu chybu.

Pouzivejte encrypted password
Zjistete, jestli mate soubor /etc/samba/smbpasswd
Zalozte uzivatele, kteri maji mit pristup do samby.
Udelejte ucet pro PC, ktere maji mit pristup do domeny do systemu a do
samby:
useradd pc1$
smbpasswd -a -m pc1
V /etc/samba/smb.conf musi byt nastaveni Domain Admin Group =
Ja tam mam root. A jako root pak prihlasim pocitac do domeny ve W2K.

TNX