Zmena IP adresy bez wokynek

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 1 12:19:53 CEST 2002

> A kdyz jsme u toho NATu, tak osvetlim konkretni situaci. Jedna se o skolni
> sit, kde si studenti stahuji ruzne pisnicky, videa a filmy a ja mam dve
> moznosti. Bud budu silne restriktivni a zamezim pouzivani vseho nebo jim to
> naopak umoznim a riskuju, ze si bude kazdy delat, co se mu zlibi. Me se
> nelibila ani jedna varianta, tak jsme s kolegy vymysleli treti variantu. Mit
> smerovane sluzby peer-to-peer (gnutella, edonkey, direct connect ad) na
> jeden pocitac, ktery bude mit jako jediny moznost pripojovat se k temto
> [...]

Nebylo by v takovem pripade idealni umistit ten pocitac do DML? Muzete pak
totiz jednoduse zakazat pristup k tomu pocitaci z vnitrni site, aniz by
bylo zrusene spojeni do inetu, coz by se mohlo nekdy hodit. Jedna sitovka
navic predstavuje zanedbatelne vydaje.

-- Honza Houstek