FTP a spousteni souboru....

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 1 14:10:04 CEST 2002

On Tue, 1 Oct 2002 k.moravec na orcz.cz wrote:

> resim jeden problem s ftp serverem. Pouzivam WU-FTPD a automaticky se mi po
> kliknuti na xls soubor nebo doc soubor tento soubor spusti z prohlizece. Je
> nejak mozne zaridit, aby se mi v Internet Exploreru zobrazilo okno pro
> ulozeni, otevreni, ...????

To je vec klienta, jak s danym souborem nalozi, nikoliv ftp serveru. A
proto to do teto konference nepatri.

Nicmene predpokladam, ze kdyz v MSIE na to kliknete pravym tlacitkem mysi,
tak tam nekde budete mit "Save as", ne? Ale nevim, MSIE jsem (chval kazda
duse hospodina) uz hodne dlouho nevidel.

--
JiKos.