Re: kernel 2.4.18 vs. 2.4.19 a modem

Alex Mayer alxmjr na seznam.cz
Úterý Říjen 1 14:33:54 CEST 2002

Dne 28. září 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> Moc to nefunguje. Nedelejte to, pokud nejste jaderny
> programator a chcete fungujici system. Moje zkusenost :-))).
===============================

Pochopil jsem to.
Nastesti uz tam novy balicek je:

http://www.mbsi.ca/cnxtlindrv/hsf/archive/hsflinmodem-5.03.03.L3mbsibeta02093000/hsflinmodem-5.03.03.L3mbsibeta02093000k2.4.19_16mdk-1mdk.i586.rpm
Jsem moc rad, ze je to tak rychle. Teprve zacinam a nejsem
si jist, jestli bych to dokazal sam zkompilovat. Myslim, ze
spise ne. Vzdy, kdyz neco takoveho zkousim, zamotam se v chybovych
hlasenich, kterym nerozumim.

Diky za vsechny rady.

--
A.Mayer