Accounting

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Říjen 1 15:27:39 CEST 2002

:> > Hledam nekoho/firmu kdo ma funkcni jednoduche/levne reseni accoutingu
:> > "sledovani pokud mozno veskereho prenosu dat jednotlivych pc v siti do a
:> > z internetu"
:> > Bylo by super kdyby tato aplikace data o prenosu ukladala do db MySQL.
:> > Hledam reseni na klic komplet i s instalací.
:>
:> http://sourceforge.net/projects/ipac-ng/
:>
:> Instalace je jednoducha, dokaze to generovat webovske stranky, ukladat do
:> postgres databaze, atd.

ked to uz spominate .. ipac je fajn, ale nejako som ho nepredvedcil, aby
mi generoval kumulovane grafy ( napr. ked meriem pre jeden stroj aj in
aj out a delim podla protokolov na www, smtp a vsetko, tak mi z toho vyrobi 6 grafov, co sa pri urcitom pocte strojov ci pravidiel stava menej prehladne )

nemate to niekto vyriesene prehladne ?

zacal som pisat RRDtool nadstavbu nad ipac + rule generator, akurat
zatial je to v stadiu _vrabcie_hniezdo_, kde v principe mi to aj chodi,
ale nepripada mi to ani po kodovej stranke dotiahnute, ani designovo
pekne a prehladne ..

ale kazdopadne su grafy v jednom   nad osou IN pod osou OUT a farbami
oddelene protokoly ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying