Problem s instalaci RH na pocitac bez FDD,CD-ROM

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 1 15:48:40 CEST 2002

> Dobry den preji, potreboval bych radu.Mam pocitac ktery ma na disku
> win95 a chci nainstalovat na stejny disk i linux RH (jako multi
> boot).Problem je v tom,ze dany pocitac je sice v siti ale nema ani
> disketovou mechaniku ani CD-ROM a nechci ho ani rozdelavat. Jak na to?
> Mate nejakou radu?Poradte prosim. Dekuji

Jadro se da nahrat z win9x (resp. z DOSu) pres loadlin, takze tohle vam
nahradi disketu ci CDROM -> lze to. Bude to ale asi vyzadovat do jiste
miry nestandardni postup, takze pokud nejste zbehly ve vecech jako
bootovani a zavadeni systemu (coz asi nejste, kdyz se musite ptat), tak
bych videl jako nejednodussi a nejrychlejsi reseni to rozebrat a dat tam
docasne nejakou CD-ROM.

Druha moznost je samozrejme nabootovat po siti, pokud to HW (karta, deska)
podporuje.

-- Honza Houstek