Accounting

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Říjen 1 16:01:45 CEST 2002

:> Jan ' Kozo ' Vajda wrote:
:> > mi generoval kumulovane grafy ( napr. ked meriem pre jeden stroj aj in
:> > aj out a delim podla protokolov na www, smtp a vsetko, tak mi z toho vyrobi 6 grafov, co sa pri urcitom pocte strojov ci pravidiel stava menej prehladne )
:>
:> 	Ahoj, nevim co chces kumulovat, pokud in/out, co misto toho napsat do
:> patricneho chlivku 'both'?:-) Nebo nejaka podobna finta v tom byla...

mozno som sa nevyjadril spravne ..

mam ( mozno ani nei tak ja, ako _zadavatel_ ulohy ) potrebu sledovat in
& out traffic zo stroja ( pocitany samostatne ) a este aj deleny podla
protokolov ..

cize mam pre kazdy sledovany stroj viacero rules:

stroj in all
stroj out all
stroj in mail
stroj out mail
stroj in web
stroj out web

etc ...

a tieto veci si teraz kreslim do jedneho grafu .. namiesto ciastkovych
typu iptraf ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying