mirror RedHat 8.0

Pavel Rauš linuxcz na cpan.cz
Úterý Říjen 1 21:51:53 CEST 2002

Zdravim,
protoze ftp.linux.cz je vice ci mene tuhy, jak vsichni tahaj novy RedHat
8.0, pripadne jeste Mandrake 9.0, doporucuji vyzkouset
ftp://sunsite.ms.mff.cuni.cz

Ja odsud taham kolem 5-6Mbps coz je docela prijemna rychlost .... i kdyz
ftp.linux.cz jde vetsinou jeste rychleji :-)

BTW : Kdyz jsem testoval posledni beta verzi, narazil jsem v instalaci na
zajimavy problem ... anaconda mi umrela, kdyz jsem pri instalaci nemel
pripojenou mys .... coz je u instalace v textovem rezimu docela zvlastni.
Tak jsem zvedavej, jestli stable verze bude mit tento problem odstranen
:-)))

Pavel Rauš