Aktualizace prekladu cestiny pro aplikaci Mozilla

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 2 00:43:02 CEST 2002

Pěkný den vespolek,

jelikož si to trh žádá :)) tak jsem zase pokročil v překladu pro aplikaci
Mozilla.
Největší změnou je vytvoření počeštěného instalačního balíčku pro Linux a
Windows, čili je takto čeština aktivní ihned po instalaci.
Počeštění je také "backportováno" na verzi 1.0.1.

Stále hledám nějakou ochotnou ruku na pomoc při překladu helpu, ti kteří
se ozvali jsem vyzval k rozjetí všeho potřebného a potom už se nikdo
neozval :((

Jinak děkuji za poslané náměty na překlady Tabbed Browsing, Sidebar atd.,
každý sice poslal něco jiného :) ale snad z toho něco použiji.

Velice bych uvítal nějaké reporty od lidí, např. odkojených IE&OE, kterým
tu počeštěnou Mozillu prostě předložíte a budete sledovat počínání, zda je
to intuitivní a použitelné...

R. Vybíral