Problem s instalaci RH na pocitac bez FDD,CD-ROM

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 2 01:50:57 CEST 2002

Zdravím,
to je proměrně zajímavý problém. Prohledal jsem konferenci a nějaké
manuálové stránky a myslím si, že by se to dalo nainstalovat přímo ze
sítě (+boot ze sítě).
Na serveru to bude chtít rozjet DHCP a TFTP. Pravděpodobně bude dobré
rozchodit i NFS (nebo http, ftp) pro následnou instalaci.

Při experimentování jsem ale narazil. Neumím přesvědčit stanici, aby
hledala obraz jádra na jiném serveru než je samotný DHCP server.
Moje konfigurace DHCP:

shared-network LOCAL-NET {
	option  domain-name "warp.test.cz";
	option  domain-name-servers 10.20.1.1, 192.168.1.1;
	option  netbios-name-servers  10.20.1.2;
	subnet 10.20.0.0 netmask 255.255.0.0 {
		option routers 10.20.1.1;
		range 10.20.1.30 10.20.1.127;
         }
}
	host pc02 {
		hardware ethernet 00:04:76:17:07:12;
		fixed-address 10.20.2.2;
		server-name "akira";
		next-server 10.20.1.2;
	#	option root-path "/tftpboot/";
		filename "/tftpboot/linux.0";
         }

Měl jsem za to, že server-name a next-server říkají stanici, na jakém
serveru má hledat. Ale tcpdump -vxn ether src 00:04:76:17:07:12 ukazuje,
že se i přes to snaží jádro stáhnout ze stejného serveru, ze kterého
dostala IP adresu etc.
TFTPd na druhém serveru běží, síťovou kartu mám 3C905C-TX. Někde mám
určitě chybu, ale nevím kde. Nenapadá Vás něco?

Stratil Petr wrote:
 > Dobry den preji, potreboval bych radu.Mam pocitac ktery ma na disku
 > win95 a chci nainstalovat na stejny disk i linux RH (jako multi
 > boot).Problem je v tom,ze dany pocitac je sice v siti ale nema ani
 > disketovou mechaniku ani CD-ROM a nechci ho ani rozdelavat. Jak na
 > to? Mate nejakou radu?Poradte prosim. Dekuji

Napadlo mne ještě pomocí těch W95 stáhnout na disk instalaci RH a
instalovat z HD. Asi by se i dalo nějak udělat, aby počítač nabootoval z
disku přímo do instalace, ale to první řešení mi přijde jednodušší.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz