IDE RAID - jaky?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Říjen 2 07:50:19 CEST 2002

> http://www.anandtech.com/storage/showdoc.html?i=913&p=1
>
> http://www.anandtech.com/storage/showdoc.html?i=1491&p=1
>
> http://www6.tomshardware.com/storage/01q4/011023/index.html
>
> Ja mam dobre zkusenosti s Promise na RH 7.0, ale spatne na RH
> 7.2. RH 7.2 ma
> ovladace pro Promise jako IDE radic, takze nevidi disky jako
> raid 1 pole,
> ale jako dva samostatne disky. K tomu se prida ovladac od
> Promise, ktery
> vidi ty dva disky jako jeden SCSI, takze clovek ma najednou v
> systemu tri
> [...]

Malem bych zapomnel. Jednani s technickou podporou Promise je neco
strasneho. Nevim, jestli zamestnavaji skutecne idioty nebo se tak jen tvari,
ale na jednoduchou otazku jsem v zivote nedostal jednoduchou odpoved.
Vetsinou jsem dostal odpoved na neco uplne jineho. Fakt udes. A to jsem s
nima vymenil asi 15 e-mailu.
Priklad: Jake rychlosti bych mel dostahovat pri cteni z kvalitnich IDE disku
zapojenych do Raid 1 na Fastrack 100 v Redhat 7.0 s podporou ATA100?
Odpoved: Linuxove ovladace najdete na ftp.promise.com Podporovane systemy
jsou Redhat 6.2 a Redhat 7.0

Takhle nejak odpovidali. :-)

TNX