stabilita jadra 2.4-ac

Pavel Rauš linuxcz na cpan.cz
Středa Říjen 2 09:01:48 CEST 2002

Zdravim,
resil jsem problem s radicem na desce s chipsetem 845E - je tam ICH4, ktery
s jadrem z rady 2.4 nepodporuje dma. Vysledkem byla zavratna prenosova
rychlost 2.85MB/s :-) Nakonec jsem to vyresil patchem od "kolegy" Coxe,
takze mam jadro 2.4.19-ac4. Jak jsem se docetl Alan portuje nektere ovladace
z rady 2.5.x do rady 2.4.x. Protoze o rade 2.5.x je vseobecne znamo, ze
nepatri mezi nejstabilnejsi, chtel bych se zeptat, zda mate nekdo nejake
dobre/spatne zkusenosti s temito patchi, ktere jsou portovane do rady 2.4.x.
Ja zatim na zadny problem nenarazil, tak nevim, jestli mam proste jen
stesti, nebo zda se pouziti tohoto jadra na hodne vytizenem stroji bat
nemusim.

Pavel Rauš