routing pro zalozni linku

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Středa Říjen 2 09:32:16 CEST 2002

 Vidim dva (mozno aj viac ale na zaciatok dva a sposoby:-))
 sposoby ako to urobit:
 1. dynamicky routing (budete  potrebovat routing daemona napr. zebru)
 2. vlastny skript

 1. s tymto na linuxe skusenosti nemam, skor cisco
 2. jednoduchy skript, ktory sa bude spustat z cronu kazdych x
 minut a pingat napr. default GW. Vyhodnotenim stavu zistite
 ci je linka down a potom nahodite to ppp tak, aby po vytoceni
 pridal aj default route a pridate taktiez route na default gw
 ale uz ako na hosta aby ten skript mohol dalej kontroloval
 linku a ked bude o5 hore tak zhodi modem a nahodi znova pevnu
 linku. So easy:-).