Ipac a problem s daty

Petr Horacek horacek na sosvyskov.cz
Středa Říjen 2 09:58:06 CEST 2002

DD
z niceho nic mi zacal server, ktery zjistuje pomoci fetchipac + ipac-ng
data, ktera protekla, nasledujici hlasky:

/usr/local/sbin/fetchipac: cant open "/var/lib/ipac/data.db": Can't be
reader / Resource temporarily unavailable
/usr/local/sbin/fetchipac: cant open database file "/var/lib/ipac/data.db"
for reading: Can't be reader / Resource temporarily unavailable
ipacsum: no data found in given timeframe

data.db tam je, ma i nastavena prava. Zacalo to jednoho dne o pulnoci. Po
restartu, kde jsem se dival, jestli neni treba chyba na disku, to pul dne
fungovalo a pak to zaclo znova.
Nevite nekdo, cim by to mohlo byt?
Diky za pomoc
Petr