OpenOffice.org pada na papuli

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Říjen 2 10:03:01 CEST 2002

On Tuesday 01 October 2002 13:46, you wrote:
> Zdravicko, muzete nekdo vyzkouset otevrit nasledujici soubor v OOo ?
> http://alpha400.ee.unsw.edu.au/elec3006/lecturenotes/Section3c.doc
> Mam anglicke OOo v1.0 na Solarisu a po otevreni a odrolovani na druhou
> stranku mi to napise "Saving document" do status baru a mile OOo se
> odporouci.

Martin Bajer napsal -
>OOo 1.0 CZ, Mandrake 8.2, 2.4.18-6mdk
>nactu OK

MUDr. Vítězslav Podivínský napsal -
>Kword Debianu načte OK

lidi, opravdu neumite cist, nebo jenom chcete vyhrat v zebricku nejvice
pisicich? Ani jedna z tech odpovedi nereaguje na zadost autora.
Chtel preci, aby nekdo vyzkousel otevrit a ODROLOVAT na druhou stranku. Takze
hlasit ze pouhe otevreni v OO-1.0cz nebo dokonce v KWordu (to je uplne mimo)
probehlo OK, je ponekud zvlastni.

--
z.p.