IDE RAID - jaky?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Říjen 2 10:59:47 CEST 2002

Zdenek Pizl wrote:

> zvlastni! jakou verzi Biosu mate na mysli? Mam pocit, ze prave aktualni verze
> vyresila problemy, ktere popisujete ...

Spolehlive tuhne:
Monitor version:  ME7X 1.01.00.035
Firmware version: FE7X 1.05.00.034
BIOS version:     BE7X 1.08.00.038
Driver:           1.12.00.008
3DM:              1.13.00.018

Funguje:
Monitor version:  ME7X 1.01.00.034
Firmware version: FE7X 1.04.00.024
BIOS version:     BE7X 1.07.02.008
Driver:           1.02.00.019
3DM:              1.12.00.013

V obou pripadech je kombinace 2xdisk RAID1+4xdisk RAID5,
radic model 7850 (PCB Rev3, Achip V3.20, Pchip V1.30).
Pokud si pamatuji, tak baliky na webu 3ware jsou oznaceny jako
7.5.1 za novejsi a ten starsi je verze 7.5.
Verze o 2 kroky zpet mely take svoje mouchy trochu jineho
charakteru a verze pred 4 snad byly uplne nepouzitelne
(probleny s resynchronizaci za chodu, nechtela se dost casto
spustit). :-)
Ted jsem jeste mrknul na web a uz tam je verze 7.5.2,
ze by v ni zase opravili to, co rozbili v 7.5.1 a pridali
nejakou novou chybu/funkci?

	Majkl