IceWM + tray-icon

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Říjen 2 17:39:31 CEST 2002

Nesem si moc jisty jestli je to presne co potrebuji,
ale presto moc dekuji a podrobneji se na to podivam.

Slo mi o to, abych mel za behu IW moznost zmenit ikonu
v tray bez restartu WM - chtel bych si trochu pohrat
se skriptem pro zmenu klavesnice a chci mit vizualni
indikaci aktualniho stavu.

IW mi velmi vyhovuje, ale tuto moznost nejak postradam.
Kdyby tak byl samotny vladac na konfiguraci tray oblasti
(myslim tim ze jej spustim a on nacte aktualni stav)...

Mozna existuje ale zatim jsem v tom "utopeny"...

Problem je taky to, ze nemuzu prijit na moznost
zobrazit specificke okno tak jak je, bez ramu
a zahlavi. Proste jen surovou plochu do ktere neco
vykreslim nebo vypisu....

Petr