Problem s instalaci RH na pocitac bez FDD,CD-ROM

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Středa Říjen 2 23:55:14 CEST 2002

Petr Vokáč wrote:

 > existuje optiona pro DHCP: option tftp-server-name
 > "tftp.server.name"; a pokud neni pristup k DHCP serveru, tak neni
 > problem stahnout zdrojaky etherbootu a nacpat tam IP adresu tftp
 > serveru primo natvrdo a prekompilovat

Na option tftp-server-name "tftp.server.name"; jsem včera při
prohledávání konference narazil také, ovšem nefungovalo mi to. Teď jsem
to zkoušel znovu a se stejným výsledkem. IP adr, maska, brána se
nastaví, ale tftp hledá tam, odkud dostal první odpověď. Že by tomu
3Com905C-TX nerozumněla?
Etherboot také někdo doporučoval, ale přehrávat firmware v kartě se mi
moc nechce. Kdybych to někdy potřeboval doopravdy, budu si to pamatovat.

 > Jinak rozchazet Vami navrzene reseni pro jednu instalaci se mi zda
 > zbytecne moc prace (a moc mist, kde se da udelat chyba a ono to pak
 > nefunguje).

Máte pravdu, že existuje i autoboot.bat jsem úplně zapomněl.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz