KDE 2.* klavesove zkratky

Matej Cepl cepl na surfbest.net
Čtvrtek Říjen 3 02:30:19 CEST 2002

Dobrý den,

přešel jsem z GNOME na KDE 2.* (z Debiana testing; zejména kvůli Tuxovi
:-) a přestože se mi to vcelku velice líbí, přece jenom jsou tu věci,
které mi poněkud schází. Zejména se jedná o schopnost GNOME (resp.
sawfishe) napojit na zcela libovolnou klávesu spuštění zcela libovolného
programu. Vytvořil jsem si takhle pod GNOME sadu zkratek, které
spouštěly různé programy (resp. různé skriptíky, např. pro spouštění
a odpojování PPP) a výsledek byl velice příjemný. Nevíte někdo, jak
napojit libovolný prográmek na klávesovou zkratku v KDE?

Děkuji,

Matěj