USB webcam a linux support

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Čtvrtek Říjen 3 09:13:38 CEST 2002

Preji tez dobry den...

> Doporucil by mi nekdo urcitou webcameru pro USB a Linux?

V soucasne dobe testuji ToUcam Pro od Philipsu a zda se, ze vse funguje jak
ma.

> (Samozrejme jsem uz patral po netu a nasel celkem spostu veci, ale osobni
> zkusenost je vzdycky cennejsi.)

Pouzito je starsi Pentium (na 150MHz), PCI USB karta a zminena kamera.
Software jsem k tomu nejaky vyzkousel - osvedcil se asi nejlepe VGrabbJ.
Delam tedy 'jen' obrazky - live stream nepotrebuji (a navic jsem s nim mel
problemy).

Pokud byste mel nejake konkretni dotazy, obratte se primo na mne.
Jinak obrazky z kamery (tedy ted spis mlhu) najdete na:
http://webcam.fel.zcu.cz

S pozdravy a pranim pekneho dne

J. Firt

-*-*-*-
Jaroslav FIRT

   Zapadoceska univerzita v Plzni * Nove technologie - vyzkumne centrum
   Katedra aplikovane elektroniky * Zapadoceska univerzita v Plzni
   Sedlackova 15, SP 310          * Univerzitni 8, 306 14 Plzen
   tel: 377 237 461, l. 237       * tel: 377 237 461, l. 237
   http://www.fel.zcu.cz          * http://www.ntc.zcu.cz
   mailto: firt na kae.zcu.cz        * mailto: firt na ntc.zcu.cz