RedHat 8.0 Co vy na to? Jak se líbí?

Šmerda Tomáš tomass na IFTPROGRES.CZ
Čtvrtek Říjen 3 11:03:41 CEST 2002

Měl jsem včera možnost vyzkoušet novou verzi RedHata 8.0. Co je nové to je
jiné to beru, ale určitými změnami jsem byl překvapen. Na první pokus se mě
nepodařilo rozjet češtinu, mám teď namysli nabídku Kmenu... Češtinu jako
takovou jsem netestoval.

Co mě celkem zarazilo, že ať jsem hledal jak hledal nemohu najít Xine nebo
něco co by přehrálo DiVXa. Jak se daří vám?

Dále zmizel Xconfigurator ale to bude asi novým XFree nevím, asi něco jako
Xconfigurator bude ale nevím jak na to? Víte někdo?

Píši informace z pár hodin používání, jedná se o první dojmy.....

Dále systém přihlašování, no moc se mě nelíbí jak to RedHat poredhatoval...

Tomas

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.