tunel

Čtvrtek Říjen 3 12:52:00 CEST 2002

On Thu, Oct 03, 2002 at 11:24:33AM +0200, literakl na centrum.cz wrote:
> Ahoj,
>
> potrebuju pustit na chvili jednoho cloveka na svuj
> desktop, ktery je za firewallem. Tak me napadlo docasne
> otevrit tunel skrze ssh a verejne dostupny server:
>
>           22    3333            3333
> localhost <------->server.com <----->external
>

> na localhostu jsem tedy spustil:
>
> ssh -L3333:server.com:22 server.com
>
> cimz jsem chtel forwardovat vsechen traffic
> ze server.com:3333 na localhost:22.
>
> z tretiho serveru jsem se pokusil simulovat
> prihlaseni na localhost skrze ten tunel:
>
> ssh -l login -p 3333 server.com

> [...]
ssh -l login server.com -R 3333:localhost:22 -g

potom uz len zo server.com:

ssh -l login localhost -p 3333

Ak z external tak treba este dat:

ssh -l login server.com -L 3333:localhost:3333 -g

a na external dat:
ssh localhost -p 3333

Nie je to z mojej hlavy, Rozchadzal to znamy, ja som mu daval spravne
otazky, ked sa mu nedarilo. ;)