RedHat 8.0 Co vy na to? Jak se líbí?

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Říjen 3 15:49:23 CEST 2002

On Thu, Oct 03, 2002 at 11:03:41AM +0200, Šmerda Tomáš wrote:

> Co mě celkem zarazilo, že ať jsem hledal jak hledal nemohu najít Xine nebo
> něco co by přehrálo DiVXa. Jak se daří vám?

A co vic. Nenajdete tam ani podporu MP3. Pokud vam vadi, ze xmms
neumi prehravat MP3, stahnete si rozsirujici balicek z

http://www.gurulabs.com/download.html

Dalsi rozsirujici balicky napriklad z

http://www.freshrpms.net

RedHat je znam svym opatrnym postojem k distribuci licencne
slozitejsich programu ve volne distribuci. Pokud vam to vadi,
stahnete si je jinde, nebo se poohlednete jinde distribuci
(Mandrake je v tomhle pohledu odvaznejsi).

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz