KT333 a DMA (vyreseno)

Pátek Říjen 4 07:54:54 CEST 2002

Marián Kyral píše:
> Mám KT333, USB2.0, RH 7.3 a jádro 2.4.18-12.5  z RawHide.
> Píše KT 266, disky mají nastavené DMA a očekávanou rychlost,
> ale u DVD Pioneer DVD-106S 012 se mi nedaří DMA nastavit :-((((
>
> HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted
>
> Nechápu, že disky fungují a DVD ne.
>
> Ve win DMA funguje, ale v linuxu můžu na plynulé přehrávání DVD
> zapomenout :-(((
	Není to jenom tradiční problém popsaný v dokumentaci?

     * The initscripts now disable DMA on IDE CD-ROMs by default. To
       enable it, make a /etc/sysconfig/harddisk<device> file that
       contains USE_DMA=1, where <device> is the device of your disk or
       CD-ROM (such as hdc).

Nově se to pak řeší v modules.conf:
options ide-cs dma=1