Tisk na tiskarnu sdilenou Sambou z NT - pristup?

Turoň Ivo Ing. ITuron na et.trz.cz
Pátek Říjen 4 08:04:44 CEST 2002

Mam zajimavy problem na RH 7.2 mam v sambe nasdilenou tiskarnu (samba 2.2.1)
. Pokud se pripojuju z w9x je to bez problemu. Kdyz se chci pripojit z
NT4.0,w2k tak mi stale hlasi "Pristup byl odepren, pripojeni se nezdarilo".
Ale vsechny tiskarny jsou pristupne i bez prohlaseni (nobody je povolen) a
nejlepsi na tom je ze ke sdilenym diskum se bez problemu dostanu.
Uzivatele zadefinovaneho mam, zadefinoval jsem i ucet pro PC.
Jo a porad se to snazi pripojit k Sharu IPC$ coz je divne a nechapu to proc
se to nepripojuje k te tiskarne?
Mozna ze to nekdo uz resil, zkuste mi poradit.
Diky

--
ituron na et.trz.cz
Spravce PC a site