apache+autorizace

Jaroslav Firt firt na kae.zcu.cz
Pátek Říjen 4 10:00:23 CEST 2002

> Tfuj, neresil jsem do detailu, ale neresi nahodou to same kombinace
> Location/Directory, HostAllow , Authorization apod.... proc do toho
> tahat veci, ktere s tim nesouviseji?

No ne tak docela. Ta Vam neoznami, ze lezete nekam, kde nemate co delat a
pokud jste si jist, ze to opravdu chcete, tak ze po vas bude zadano
jmeno/heslo.

Pokud lezou lidi na intranetove stranky a jsou zvykli na [pristup a najednou
to po nich chce jmeno heslo (pokud jsou doma apod.) tak je to asi sok.

Za nase reseni se nestydim - je to mozna trosku komplikovanejsi, ale
funguje...

Kazdopadne diky za dalsi namety k premysleni...

S pozdravy

J. Firt