chyba v pripojeni k MySql

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 4 13:52:24 CEST 2002

> MySQL mi pri pokusu o pripojeni dava hlasku:
> Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock'
> (2)
>
> Soubor o kterem se tam mluvi (mysql.sock) neni na uvedenem miste, ma to tak
> byt ?

  Nebylo to po nejakem upgrade? Ja vim, ze jsem mel problemy s bordelem v
konfiguraci - podivejte se do /etc/my/my.cnf (nebo jak se ten konfigurak
jmenuje), kde je tam uvedeny soubor. Potom bezte do /proc/<cislo mysql
demona>/fs a podivejte se (ls -l), jaky soubor ma opravdu otevreny.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----