mod_czech pro Apache 2.0

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Říjen 4 15:14:02 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 03:07:45PM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> Oboji by se mohlo minimale hodit, ale bez obojiho by se dalo zit. Co se me
> tyce, ja bych spis privital podporu prefixu nez postfixu.

K tomuto názoru se připojuji. Co se týká explicitního kódování
v dokumentech, doporučoval bych brát v úvahu to, co je napsáno
v hlavičce (<meta http-equiv...), stejně se to musí parsovat,
aby se to mohlo přepsat. Ale nevím, jestli někdo opravdu používá
možnost použití více kódování v rámci jednoho dokumentu.

                                                 Michal Kubeček