Problem s vyberem POP3

Jirka Kubik linux na mukt.cz
Pátek Říjen 4 15:28:42 CEST 2002

Ahoj,

mam nasledujici problem. Mam server ktery se pouziva vyhradne pro mail a maskaradovani pristupu do vnitrni site. Souhrne je na tom stroji asi 80 mailovych schranek. Pokud do nektere schranky prijde vic mailu (napr 30) a ja se je snazim stahnout zvenku pres internet, tak mi to stahovani pravidelne vytuhne. Nekdy se stahne 5 mailu, nekdy 28, ale malokdy vsechny. Outlook zahlasi, ze ze serveru neprisla po dobu 60ti sekund odezva a tim to skonci. Problem se projevuje vyhradne kdyz ma linka mezi mnou a tim serverem vysokou odezvu (nad 300 ms), tudiz vecer je to treba v poradku. Nenapada Vas nekoho, cim by to mohlo byt ? Uz jsem zkousel skoro vsechno a nic me nenapada. Existuje neco jako nastaveni doby, po kterou ma linux udrzovat spojeni otevrene ? Neco jako timeout ? Napadlo me jestli by nepomohlo tohle pripadne zvysit, ale nevim co to, ani kde to mam hledat.

Diky za kazdou radu ...

Jirka