Audio/video jako stream v lokalni siti

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pátek Říjen 4 16:08:17 CEST 2002

> mam takovy problem, sef si na me vymyslel nasledujici
> ptakovinu, v lokalni siti mit k dispozici jakesi video
> a audio ve forme streamu - nejlepe poslouchatelneho
> i nejakymi widlackymi aplikacemi typu windowsmediaplayer
> apod.
> Chtel se timto pozeptat, zda to na linuxu je vubec mozne
> a pripadne zda jiz nekdo neco takoveho tvoril a s jakymi
> vysledky.

No, mame to chapat tak, ze tam u vas pojede 24hodin denne nejaka televize a
radio? To znamena, ze kdyz se podivam v 8:00, tak uvidim neco jineho nez v
12:00 hod?
Nebo potrebujete pouze nasdilet video a audio tak, aby se dalo prehravat
primo bez nutnosti ulozeni na lokal a opetovnem otevreni? Proste hned jak se
otevre, tak hraje a postupne si dotahuje to co prehrava?

TNX