Bezpecnost SSH

Pátek Říjen 4 18:02:34 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 05:34:40PM +0200, Matthes wrote:
> Z updates nestahujte, kouknete na errata na redhat.com
> (http://redhat.com/apps/support/errata/) - tam najdete
> vsechny aktualni bugfixy a bezpecnostni zaplaty. aktualni je opravdu
> 3.4p1-1, 3.1... rozhodne nepouzivejte.
Prosim vas, netrepte sprostosti. Spomenuty 3.1p1-5 z updatov 7.1ky samozrejme
bezpecny je (aby som bol presnejsi, vsetky zname chyby ma opravene). Vo
vacsine pripadov totiz RedHat kona v zaujme kompatibility a bezpecnostne
opravy backportuje namiesto jednoducheho prevzania novej verzie.

Konkretne v pripade openssh je info k poslednemu updatu tuna:
http://rhn.redhat.com/errata/RHSA-2002-127.html

a zmeny sa daju zistit cez
rpm -q --changelog openssh|less

Povodnemu tazateli (jaksa to povie spravne po slovensky?) odporucam pouzivat
up2date AKA Red Hat Network, pre jednu masinu zadarmo, potom aj bude dostavat
emailom upozornenia o updatoch a update prebehne viacmenej automaticky. Ja
osobne ale pouzivam poldek, lebo ma menej problemov s jadrom a glibc, mozem si
to doho pridavat vlastne package a nemusim platit ked spravujem tucty masin.
Nevyhodou je, ze treba vlastnu repository ale mne to neva, mam ftp server a
skripty.

> Matthes
Bye,

                    "Where do you want to go to die?"