vmware a embedded

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Říjen 4 18:32:47 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 05:15:28PM +0100, Peter Ronai wrote:
> no tak ja to robim podobne, len namiesto toho aby som to robil na image
> a potom kopiroval som nabootoval vmware z redhatovskeho cedecka a urobil
> image tam
> cize particia /dev/hda1 fdiskom
> naformatovat
> nakopcit content
> nakopcit dosovsky mbr ddckom
> syslinux -sf /dev/hda1
> skusam reboot a nic
>
> ktoru verziu vmware pouzivate?

To je jedno, funguje mi to ve vsech pouzitych verzich (delam to tak uz cca 2
roky).

Rozdil mezi mnou a vami je ten, ze ja nepouzivam dosovsky mbr. Ja
nepouzivam zadny klasicky mbr, proste cely hda je dosovy
filesystem se syslinuxem na zacatku, tedy zadny fdisk. Jedina
drobna nevyhoda je ta, ze zhruba 10% BIOSu tohle nesezere a
zahlasi, ze disk neni bootovatelny.

--
David Trcka, network administrator
PODA s.r.o. - Internet Service Provider