El-Torito+ext2-fs je to možné ?

j.taimr j.taimr na chello.nl
Pátek Říjen 4 22:25:30 CEST 2002

Zdravím všechny,
mám takovou hloupou otázku:
- že je možné nacpat na CD ext2 a funguje to, vím
- že je možné udělat bootovatelné El-Torito CD s iso9660 či HPFS, ev.
bootovatelný SUN vím taky. Podobně je možné pro IRIX udělat bootovatelné CD
s efs.
Bylo by možné udělat bootovatelné CD, na kterém je vypálený ext2 ? Pokud
ano, máte někdo typ jak ?
(vysvětlení: na iso9660 se mi nehodí, že při vytváření image mi mkisofs
mění atributy souborů a adresářů a vlastníky souborů. Potřeboval bych
udělat mirror firewallového disku na CD, ale tak, aby atributy a vlastnící
zůstali stejní, jako na disku a to celé bylo bootovatelné. Zatím mě, kromě
bootovatelného iso9660 a gigantického souboru, obsahujcí všechno tarované,
napadlo jenom dát do iso9660 soubor, obsahující ext2 a v případě potřeby ho
montovat přes loop. Ale obě tyhle varianty se mi zdají neohrabané).
Díky za nakopnutí správným směrem.
--
Jan Taimr