Stahovani RH 8.0 - 3. disk

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Sobota Říjen 5 11:40:01 CEST 2002

> No a proc tam rsyncu cpete to -u ?

-u, --update                update only

> Ja bych mu radsi rekl --partial (kdyby to spadlo) --times (aby zachoval
> cas), mozna taky --ignore-times, ale to nebude nutne, kdyz mate ruznou
> velikost.

To nepomohlo.

> A pomoci ncftp dotahnout zbytek a pote rsyncem pripadne
> opravit nezabere?

Ne. Ale aspon vim proc :)

Stahoval jsem mj. z atlas.fi.muni.cz, kde ale maji ISO image
datum 26.9., zatimco na ftp.linux.cz maji datum 10.9.

A nejspis proto neudelal rsync nic - ani ncftp nezabralo :

ncftp .../linux/8.0/en/iso/i386 > get psyche-i386-disc3.iso
get psyche-i386-disc3.iso: will not overwrite local file with
older remote file.

A tak to dotahuju z te druhe adresy (atlas....) a je klid.

Diky vsem za odpovedi.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s