Problem se sendmailem

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Říjen 5 18:08:59 CEST 2002

On Sat, Oct 05, 2002 at 07:05:53AM +0200, Renatka & Petr wrote:
> sendmailem
>
> Myslim ze v mem pripade to neni otazka odezvy (mam odezvu treba jen 12 ms).
> Je divne ze mi vse fungovalo bez vetsich problemu , Zacalo to blbnout az
> pred 3 dny.

Na něco podobného jsem kdysi narazil s tehdejším gnu-pop3d. Také z ničeho
nic přestal fungovat proti Outlooku. Byl tam nějaký problém v komunikaci, už
si nepamatuji, která strana za to mohla. Pomohl přechod na jiný POP3
démon (bylo to jednodušší, než přesvědčit uživatele, aby přestali používat
Outlook :-( ).

                                                           Michal Kubeček