Locale a cestina

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Říjen 5 18:14:50 CEST 2002

On Sat, Oct 05, 2002 at 06:27:01AM -0700, Jan Koutnik wrote:
> Dobry den,
>   dlouho jsem se trapil s tim, ze jsem nemohl psat velka pismena s
> hacky. Nakonec jsem to vyresil tim, ze jsem nastavil promenne LANG a
> LC_ALL na hodnotu "cs_CZ". Ma to ale drobnou nevyhodu a to tu, ze se
> mi komunikace s linuxem prepne do cestiny, coz mi silne nevyhovuje.
> Potrebuji jen tu klavesnici, kdyz obcas potrebuju nap[sat neco cesky v
> TeXu.
>
> Pouzivam Slackware 8.1
> Jan Koutnik

Proměnné nastavovat až při spouštění aplikace:

  LANG=cs_CZ.ISO-8859-2 LC_ALL=cs_CZ.ISO-8859-2 vim soubor.tex

Samozřejmě se to dá umístit do aliasu nebo do makra. Po ukončení
se vrátí původní hodnota.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal