apache a cestina respektive kodovani-

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Říjen 7 00:00:58 CEST 2002

On Sun, Oct 06, 2002 at 08:08:40PM +0200, Jiří Chomát wrote:
> Mam dotaz, mozna stupidni,
> Apache mi stale posila HTML stranky se spravnym  kodovanim a spravne
> nastavenou hlavickou  (iso 8859-2), tak ze mi je prohlizec identifikuje jako
> iso-8859-15 coz je samozrejme na nic protoze to moc cesky nevypada...
>
> Je problem, muze byt problem v Apache, nebo v prohlizeci, nebo na zidli u PC ?

Zkuste si třeba pomocí ethereal (funkce Follow TCP stream) zobrazit,
co ten Apache klientovi skutečně posílá. Podle toho poznáte, na které
straně je chyba. Hlavička 'Content-Type' by měla mít přednost před
nastavením pomocí <meta http-equiv...>.

Zkuste se také podívat, co se stejnou stránkou provede jiný prohlížeč.

> Pokud je problem v Apache tak ktera direktiva v nastaveni se o toto stara ?

Nejspíš AddDefaultCharset

                                                           Michal Kubeček