Důsledné vyčištění tiskové fronty?

Pete peter_andre na centrum.cz
Neděle Říjen 6 22:53:06 CEST 2002

Děkuji za odpověď,
jsem si >>téměř<< jistý , že se vymazaný dokument ukrývá někde v bufferu
Linuxu, protože jednak v MS Windows ta samá tiskárna přestává tisknout
po odstranění dokumentu téměř okamžitě a zadruhé rozhodně nemůže mít 5
let stará tiskárna vnitřní vyrovnávací pamět o velikosti několika MB
postscriptu.

S pozdravem Peter