mod_czech pro Apache 2.0

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Říjen 7 09:06:26 CEST 2002

On Fri, Oct 04, 2002 at 06:36:06PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Kravina.
>
> Priklad 1: Pripojuju se na stranku pres lynx z nejakeho dosovskeho kermitu,
> ktery cestinu naprosto zmrvi.
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
 To je ale problem toho prohlizece, nic mu nebrani predpokladat, ze
 existuji standardni kodovani a necht se podle toho zaridi -- napr.
 prekoduje do cisteho ascii. Lynx pouzivam a presto, ze neumi vse co
 je obsazeno v soucasne dobe bezne pouzivanem HTML tak nechci, aby na
 strane serveru existoval nejaky modul ktery mi prezvyka stranky do
 nejake podmnoziny HTML, ktere ten prohlizec je schopen zobrazit. Kdyz
 to nechci u HTML proc bych to mel chtit kodovani dat? Proti tem
 modulum nic nemam, ale predvadet to jako cnost je IMHO spatne.

> Priklad 2: Pripojuju se na internet z internetove kavarny v Baghdadu ;-).

 V idelanim pripade bude vse v UTF :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>