apache a cestina respektive kodovani-

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Říjen 7 07:50:47 CEST 2002

| Odesílatel: Tomáš Vondra <vondra na tesmail.cz>
| Pokud je hlavicka OK a zdroj take, tak za to muze prohlizec.
| Podivejte se jestli tam je nastavena automaticka detekce, nebo jestli
| je tam kodovani natvrdo (coz treba v IE nastavit jde, a myslim ze to
| umi i Netscape a Mozilla).

Mohu potvrdit, z neznameho duvodu jsem mel v msie 2 tydny ruskou CP a
nemohl jsem se ji normalnim zpusobem zbavit. Nakonec na druhy pokus o hack
registru jsem to nasel, smazal a byl klid. Vzniklo mi to po up/down-grade
browseru z msie4 na msie5 a zpet. Fakt ale je, ze posledni prohlizena
stranka v msie5 byla s ruskou cp.

JL.